KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Saturday, January 23, 2010


setelah 4 mggu aku di usm utk sem ni mcm2 yg aku lalui...rasanya sem akhir ni memberi aku terlalu byk memori yg xmungkin dpt aku lupakan...hari2 yg aku lalui semakin mencabar.. tp aku pasti dpt harungi dgn sabar..insyaAllah..yg pasti aku masih lg teringat kes 2 mggu lps kami dikejar or diikuti oleh seorg lelaki pelik...amat menakutkan yg membuatkan kami takut utk keluar tanpa ditemani lelaki...kelakar je rasanya tp itulah hakikat yg harus km terima..ermmm nak p main bowling kat bj in our group pun dah xberani dah skrg..so...don't know what will happen after this..maybe just stay at our room and watching a movie at lap top....huhuhuhu...

ermmmm 1st time main bowling...asik masuk longkang je...huhuhu xpe pas ni cuba lg...practice make perfect...huhuhuhu

1 comment:

  1. Ta usaha tangga kejayaan,
    traning la selalu kt bj dgn org yg tersyg..
    So lama2 bleh ar terror...hahaha

    4 minggu tu lama,
    tp rasa mcm kejap ke dah berlalu..
    mesti banyak kenangan yg dah tersimpan
    waktu tu..
    Moga terus mencipta kenangan manis bersama dengannya,jgn sia-siakannya...
    Sbb dia pun sayangkan awk lebih dari awk bayangkan...

    Siapa lelaki misteri tu?
    Lain kali kluar la berteman k,
    tp dgn lelaki yg boleh dipercayai la..
    Jaga diri elok2..

    Yang benar,
    ~Wad 13 Berhantu~

    ReplyDelete