KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Thursday, January 7, 2010

SALAH FAHAM.....

ermmmm.... ramai yg salah faham akan post aku yg lps... entah pape lah korang ni.... org cite pasal lain ko org cite pasal lain....ko org xkenal pun DIA tu sape.... xyah nak teka2 ar.... roomate aku pun tahu ckit2 je cite pasal dia.... xbersedia lg nak bg tahu ko org... nanti ar dulu.... aku br kenal ngan dia 2 bln...  jng risau ar...nanti dah lama2 nanti ko org tahu gak...

atas permintaan yg tuan punya badan, jd ari ni aku mahu nulis2 cikit pasal dia...huhuhu...sebelum tu aku nak mintak maaf kalau ape yg aku tulis ni tersalah dan menyinggung perasaan. ini hanyalah pandangan dan penilaian aku dari ape yg aku tgk dan ape yg aku baca...

ermmm...Nurul Nadhirah atau aku lebih senang pggl dia kak nad.. teman yg aku kenal hanya di alam maya...menerusi blogger..pastu smbg ke facebook.. org nya biasa je tp...ada daya tarikan yg tersendiri..berwajah ayu dan sedap mata memandang....(ini menerusi gmbr2 yg aku tgk kat blog n facebook dia sbb km memang xpenah jmpa) melalui pembacaan aku di blog nya blh aku katakan bahawa dia adalah seorg yg periang, xlah duduk diam, dan giler2. bg aku dia ni senang di dampingi, suka berkawan dan ermmmm....... entah xtau nak ckp pe dah....

ni lah org nya......

ermmm..... harap2 kak nad xmarah ye.....

3 comments:

  1. uiks.. cite pasal saye? kekeke~
    kalao si mushang tu baca konpem jeles! wakaka :p

    correction ye dik.. nama saye Nurul Nadhirah.. u forget to put "h" after "d".. huhu~

    wajah ayu? **gelak guling guling**
    why dun u put one of my photo here..
    **pomot diri sendiri** yekk!!

    anyway thanx 4 writing bout me.. sikit pun tak marah oke..suka suka!! :D

    ReplyDelete
  2. hihihii.....sry kak nad... dah betul kan dah semua.. gmbr pun dah bubuh....huhuhu

    memang dah jeles pun dah....huhhuhuhu td nangis2 msj ct suruh tulis2 lg pasal dia...hahaha rasa mcm nak gelak guling2 mcm kak nad..hahahaha

    pas ni nak kene tulis2 g pasal dia...
    dah nangis2 dah tu..huhuhu.....

    ReplyDelete
  3. jeles tahap dewa.. hahaha.. gelak guling guling sama itu mushang takde janggut.. sebok je nak org tulih pasal dia kan..kan..kan.. hik2

    **suka la u letak gamba i yg ayu neh..hik3**

    ReplyDelete