KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Tuesday, February 2, 2010

hihii...AKU MENANG...

betul kata org, tuah ayam nmpk di kaki tuah manusia siapa yg tahu....tp yg pasti aku xtau pun mcm mn nak tgk ayam tu bertuah ke x.huhuhuu... nak dijadikan cerita mggu lps mcm biasa lps kls aku suka jln2 kat foyer dk sambil tgk2 ape yg ada kat ctu. ermm dgn kegilaan yg ada pd aku, yanti n ilani km pun join lah satu game. game tu suruh km berlakon berdasarkan brg yg disediakan kat ctu..tajuk cte recycle. so wat lah ape2 pun janji leh menunjukkan tabiat positif itu. dgn kreativiti yg ada pd aku, ilani n yanti km pun berlakonlah selepas berbincang selama 1 minit. 1 minit punya idea je...huhuhu...hebet kan km..

sok nya ilani dpt col kata km kene g dewan banquet sbb km menang...hore3..... kami menang...xsangka lakonan km yg selenga tu leh menang...huhuhuu...so dpt lah sijil penyertaan n cash money RM 50...ok lah kan berlakon 1 minit dpt RM 50....huhuhu....pas ni leh ar berlakon lg.....xsangka rupa nya ada bakat terpendam...huhuhuhuuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment