KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Monday, June 28, 2010

KEMALANGAN....

26/06/2010 (jumaat) untuk kali yg ke-3 aku jatuh motor lagi. nak kata teruk xde lah teruk sangat tp teruk lah gak. moto aku yg aku bawak p blk kje tu pecah abis depan dia. lampu depan pun abis pecah. x baiki lg tu. suka ati aku je bawak moto pecah2 p kje. lantak ar janji sampai opis nak wat mcm mn tu je moto yg aku ada. nak bawak kete xconfident lg.

nak dijadikan cte aku blk jumaat tu sbb rehat nya pjg. masa nak p blk ke opis tu bapok lah byk nya kete. aku ni jenes yg xleh jln pelahan. tp aku terpaksa gak jln pelahan sbb van kat depan aku tu pelahan lah sgt. jln punya jln sampai kat jeram ular aku nmpk 3 org bdk tggu bas aku pandang lah bdk tu mn lah tau kwn2 aku ke. sbb dok ralit sgt tgk bdk tu aku xperasan yg van kat depan aku ni brek mengejut. ape lg aku pon langgar je lah van tu. maka terbanglah aku mcm superwomen kat atas jln tu. abis lah koyak kulit2 aku yg nipis ni mkn dak jln. dlm sakit2 tu aku teruskan gak pejalanan ke opis. sampai kat opis cr ubat sapu cikit2 pastu mtk izin blk. kat opis ramai lah yg bg nasihat2 agar aku xbwk moto laju2 dah. pas2 kene usik dgn dak2 ni. mcm2 lah yg diaorg kata. blk umah mcm besa ar kene bebel2. aku pon wat pekak jelah...huhuuuu nak wat mcm mn benda dah nak jadi....bukan aku sengaja... sape yg nak sakit kan....

 hrmmm ari ni p kje mcm besa...belagak mcm xsakit je...tp tuhan saje yg tahu betapa sakit nya lutut aku ni bl bejalan.. nasib lah....

moral of the story jgn bwk moto laju2 n dekat sgt dgn kete depan nanti xsempat brek..huhuu ditujukan khas utk aku....HUHUHUUUUU

No comments:

Post a Comment