KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Monday, June 28, 2010

BANJIR DI KAMPUNGKU...

oleh kerana perangai aku yg suka buka pc org suka2 ati kat sini, aku terjumpa beberapa album banjir di kampung aku masa tahun 2007... ni lah antr gmbr2 yg dpt aku pos kan kat sini...


ni lah pemandangan depan umah aku. masa ni banjir xsampai kemuncak nya lagi. ikut laporan drpd wartawan2 xbertauliah kat umah tu kata nya air naik sampai paras tingkap. tggl separuh je umah tu..

ni kat atas jln raya..penuh air.. kebanyakan jln ditutup..





ni depan sekolah menengah aku..


ANTARA KESAN KEMUSNAHAN

anggaran kesan kemusnahan yg dialami oleh keluarga aku adalah dalam RM 5000. byk gak brg yg rosak.. takdir tuhan sape yg tahu..nasib lah...ni semua dugaan utk kita agar kita lebih beringat kepada Nya..hidup ni cuma sementara..akhirat yg kekal abadi. sebagai hambaNya kami terima segalanya dengan tabah...aku bersyukur sbb xde jiwa yg terkorban dilaporkan di kampung aku...semoga kita sentiasa dalam jagaan Nya...Amin...

No comments:

Post a Comment