KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Friday, May 14, 2010

KENAPA PERLU NYA HADIAH??

hrmmm dah lama aku nak post entry ni tp xkesampaian...al maklumlah dgn kebusyan aku skrg ni membuatkan aku kekeringan idea untk menulis2 di sini. bila di fikir2 kan semuala tajuk ni agak terkene gak kat aku... tp xpe lah...tulis je lah ape aku nak tulis..

bulan lps bezday aku hepy gak kakak2 aku n adik laki aku bg brg2 keperluan utk aku berpraktikal. kak de bg kasut, kak teh bg perfume n mus bg hand bag.. blh lah aku bwk p praktikal.. cuma kau terkilan satu je sbb.......... xyah lah aku ckp nanti ada lak yg terasa....huhuhu kecik gak ati bila dia wat mcm tu. tp xpe lah nak wat mcm mn mungkin dia ada alasan knp kan.....hrmmmm yg pasti janji hanya tggl janji...biarlah ia berlalu...dan aku mcm biasa terus memendam rasa...

tp lps ni aku berazam aku akan pasti kan aku xkan kecewakan org yg aku syg mcm aku dikecewakan...  sakit......itu azam aku.....

feling2 di waktu rehat......huhuhuuu

No comments:

Post a Comment