KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Monday, May 17, 2010

ENTAH....

ari ni seperti minggu lepas still kje aku susun geran tanah mengikut no siri dan mukim. penat gak wat kje ni walaupun dok besila je..redha je lah nak wat mcm mn dah xde kje lain aku nak wat..huhuhuuuu

semalam bezday kakak aku, kak de dan bezday adik beradik angkat aku yg kat balik pulau, k'ah. aku antar msj je... nak bg hadiah duit nya kurang... jd msj pun kira ok lah janji ingat...ermmm harap2 diaorg xkisah..

hari2 yg kulalui makin hambar aku rasakan..entah lah...aku pun xtau knp...mungkin kerana kesilapan diri yg sentiasa membuatkan aku xpenah tenteram.. kenapalah aku jadi mcm ni..dugaan yg sekecil itu pun aku xmampu lalui...dan sekarang dugaan itu menjadi semakin besar dan memberat di benak ku... ya Allah ampuni lah hamba mu ini ya Allah... terlalu byk dosa ku pada Mu ya Allah.....

lalui hari2 yg semakin suram......

No comments:

Post a Comment