KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Sunday, February 21, 2010

SWEET MEMORIES @ NEGERI 9

12-17 February 2010 aku merasai hidup di negeri org, ulu bendul, negeri 9. 1 lg family angkat dlm list  hidup aku. family angkat yg ke-4 sepanjang aku berada di USM. 1 family baik sgt.... layan aku mcm anak sendiri. terharu sungguh. sepanjang aku di sana mcm2 xtvt kami lakukan antaranya:

 

1st day kami sampai, melawat ke muzium negeri 9. cantik tempat nya..yg paling ptg bumbung atap rumah yg ala2 mcm tanduk kerbau. memang xkan jumpa kat tempat lain kat ngr 9 je ada ni.


 

sampai sudah di kg ulu bendul..meriah sungguh sambutan yg dibuat. siap ada bunga mangga. mcm nak sambut pengantin...huhuhuuu

 

2nd day.. p mendaki gunung angsi..
 

hahaha....berjaya sampai ke puncak...cantik...... kepuasan yg sukar digambar dgn kata2... ilang segala penat mendaki..


 

3th day..kem motivasi @ SMKDAS....

                                                   
4th day repaling... huhuu... tinggi..gayat aku...sampai bawah tgn ketar2....hahahha

 

last day...saat berangkat pulang...penyerahan semula anak angkat....huhuhu... sedih...bey2 negeri 9...tma kasih kat semua org ulu bendul sbb layan km dgn baik...especially my family keluarga norihan binti sahak (mak aku)  jasa mu dikenang...insyaAllah nanti kami dtg lagi....


 
 amsyar
 
aini sofia n damia.

 
daphina yg comel..
 
fida my hosemate, ayah, mak n naqib seta aku....
rindu ama semua org kat sn.....insyaAllah nanti jmpa lg.....mmmmmuah....

No comments:

Post a Comment