KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Wednesday, February 24, 2010

PERUBAHAN

ermmmm....bila difikirkan semula byk betul perubahan yg berlaku pd aku sem ni...aku byk sgt berubah..dr tingkah laku, cara belajar,bersosial n mcm2 lagi lah..dah di sem akhir ni kan perangai pun makin menjadi-jadi...sem ni dah pandai main bowling, masuk panggung n kuar mlm....dulu aku xpenah wat perangai mcm ni..dok je kat blk jd dak baik...jahat ke aku sekarang..ermmm entah la...bila muhasabah diri blk terasa mcm kerdil nya diri ini..knp aku mesti berubah sampai mcm ni...terasa ingin kembali ke zaman silam..tp tu xmungkin..aku lah yg kene ubah diri aku semula..jd insan yg lebih baik..boleh ke??? harap2 ada yg sudi membantu..mengajar aku erti kehidupan yg sebenar..

knp ya aku sekarang ni sering rasa rendah diri..xde keyakina diri...takut utk megemukakan pendapat..malu xbertempat...entah pape..asal lah aku jd mcm ni...ish....tggl berape bln je lg ni..wahai kwn2 bantulah aku..aku amat mengharapkan bantuan korang semua...jgn tggl kan aku sendirian...aku takut aku kan kencundang di tgh jln...semangat dan kekuatan korang aku perlukan utk terus melangkah hingga ke garisan penamat...walaupun bukan lah aku pemenang nya tp...sekurang-kurang nya biarlah aku sampai ke garisan penamat itu...tlg jgn biarkan aku kecundang di tgh jln...namun jauh dilubuk hati ini aku ingin menjadi pemenang nya...berjaya dgn jaya nya...semoaga impian kan jadi kenyataan.....insyaAllah...amin...

1 comment:

  1. Hmmm men bowling x ajak,
    tngok wayang x ajak...entah ape2 ar..!!!

    Inilah erti kehidupan,penuh dugaan dan cabaran,
    makin jauh melangkah makin bnyk yg dipelajari dan difahami..org kata makin jauh perjalanan makin bnyak pengalaman..yg penting kesabaran menghadapi rintangan..itu yg buat kita matang..

    Kekuatan apa lg nak nieh?
    semua org sekeliling syg dia..
    family dia,bf dia,kawan2 dia...
    nie kes emo2 je ar nieh...(emoticon)
    dayah tolong tampor budak nie bg sedaq sikit,
    emo je keja beliau...

    ~Dua jiwa,dua hati,satu erti..~

    ReplyDelete