KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Saturday, October 3, 2009

miss you...

Perasaan ini membunuh ku…
Saban hari dan waktu aku merasainya
Membuatkan aku tak keruan
Membuatkan aku sentiasa memikirkan
Badai yg menghanyutkan aku
Kini membawa aku pergi
Pergi jauh menyelami hati
Memahami dan mendalami
Setiap yg tersirat dan tersurat
Mampu kah ia terluah???
Tak mungkin….tak mungkin ku luahkan
Kerana inilah sifatku…
Terlalu memendam hingga memakan diri sendiri
Apa lah yg terdaya aku lakukan
Aku hanya manusia biasa yg serba kekurangan
Mengharapkan sesuatu yg xpasti
Hanya mampu bermimpi dan terus bermimpi
Mengejar sang pelangi
Yg akhirnya hilang sendiri
Dan membuatkan aku terluka lagi
Aku adalah aku….
Yg sentiasa mengharap pelangi bisa muncul kembali…..
Mewarnai segenap ruang diri ini…

In my life,
I learned how
to love
to smile
to be happy
to be strong
to work hard
to be honest
to be faithful
to forgive
BUT.....
I couldn't learn how
to stop remembering YOU.....

miss u so...much...

No comments:

Post a Comment