KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Tuesday, September 29, 2009

TERKENANG...

Hari ini tiba2 aku teringat kembali akan dirinya yg tlh lm menghilang dari hidup ku. Entah kenapa tiba2 sahaja perasaan rindu itu muncul menghanyutkan aku utk mengenang kembali kenangan antara aku dan dia. Tempat2 yg biasa kami lawati bersama ku susuri sendirian. Tersenyum sendiri aku…ape khabar dia sekarang?? Kenapa ya dia cuba menjauhkan diri nya dari ku?? Ape salah yg tlh aku laku kan ke dia.???aku sering tertanya2 sendiri.. andai ada salah ku mengapa perlu dia menghilangkan diri.. membiarkan aku termanggu2 sendiri….xbisakah dia meluahkan nya padaku..agar kau lebih mengerti dan memahami… aku terlalu ingin memahami dirinya…membahagiakan dirinya….dan menghiburkan hatinya…

Ramai yg tertanya2 mengapa aku masih menggunakan hp lama ku. Sedangkan aku tlh pun mempunyai hp yg br…yg aku bl sendiri menggunakan duit poket ku sendiri…tp bukan dgn kerelaan hati… jwp ku mudah,, konon nya aku setia pd yg satu… dlm maksud nya tu…byk kenangan yg tersimpan antara aku dan dia yg menyebabkan aku terlalu sayang akan hp ku ini. Hp ini lah yg mendekatkan kami berdua. Dia sendiri yg save kan no n nama nya dlm hp ku ini. dan dia selalu menggenggam hp ku ini di dlm tgn nya yg besar itu. Suka aku melihat telatahnya…dan dgn hp ini jugalah aku menzahirkan rasa rindu ku padanya..setiap mlm sebelum tdo aku akan miss call dia utk menyatakan rasa rindu ini padanya.. tp tu dulu…skrg xlg..entah knp aku jd malu2 kambing utk melakukan semua itu lg…huhuu

Di kejauhan ini, aku masih mampu melihat mu, melihat mu melalui mata hatiku. Mata hatiku yg xpenah pejam dr melihat mu. Walau beribu batu jarak yg memisahkan kita namun, aku sentiasa melihat mu, merasai kehadiran mu dlm hidup ku..aku sentiasa merasakan kehilangan mu..senyum tawa mu, gurau senda mu sentiasa menghantui diri ini..pulanglah…mengapa perlu kau pergi dan xkembali…sedangkan aku masih mengharapkan kehadiran mu dlm hidup ku….aku sentiasa melihat mu, merasakan mu, menantikan mu…berbahagialah selalu….walau di mn kau berada….

No comments:

Post a Comment