KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Tuesday, April 20, 2010

ABIS 1 PAPER..

20/04/2010- today my 1st paper organizatinal theory, design and change agak memeningkan kepala ku...ermmmm xtau lah ape nak jadi... nasib lah... jawab, jawab dah tawakal je lah... harap2 i will get a good result.

pas exam td p cycling sorang2..pusing2 USM mencari ketenangan.. dok kat pdg minden sambil tgk dak2 main bola.. hrmmmm tggl beberapa ari je lg aku kat USM ni sedih lah lak.. dulu mcm xsabar je nak tggl kan USM ni tp skrg rasa mcm berat ati je... byk btl kenangan aku kat sini... tp bila didarab tambah tolak bahagi sem ni lah sem yg paling byk dugaan bg aku.. dari awal sem hingga lah skrg mcm2 dugaan yg aku terima... kadang2 tefikir gak awat lah byk sgt dugaan sem ni..sbb dah sem akhir jd aku perlu berdepan dgn mcm2 masalah??? hrmmmm redha je lah...

ingat kan sem akhir ni nak enjoy puas2 ngan kwn2 nak abis kan sisa2 masa yg ada ni sama2 nak rapatkan lagi hubungan yg dah sedia rapat tp...... xseperti yg kita rancang...sebagai manusia biasa kita hanya merancang tuhan yg menentukan... aku redha dgn takdir yg menimpa diri aku..terkilan + kecewa gak dgn apa yg berlaku...tipu lah kalau aku ckp aku xsedih...tp... aku kuat kan juga semangat utk berdepan dgn mrk semua..  aku xnak mrk nmpk aku lemah muram @ bersedih.. sbb bg aku bila aku hepy aku akan wat org lain hepy..so aku try utk hepy dan sentisa mempamirkan senyuman ini walaupun senyuman ini hanya lah palsu semata2 kerna hati ini merintih kesedihan..

terfikir gak perlu ke aku tulis semua ni dlm blog ni.. tp klu aku xtulis kat sini kat ne lg aku nak tulis utk dptkan nasihat dr org2 yg sudi memberikan nasihat utk aku..ermmm terpulang lah ape org nak ckp tp bg aku, aku selasa meluahkan apa yg aku rasa kat sini..

harapan aku agar semuanya akan baik seperti dulu... aku akan sayang semua org yg sayang aku dan aku xkan benci org yg benci aku...tp 1 je aku pinta tlg lah jgn buang aku setelah ambil aku dan cipta mcm2 kenangan ngan aku...sedih tau hati ni bila wat mcm tu... aku mohon maaf kalau aku ada sakit kan ati sape2 sesungguhnya aku hanya manusia biasa yg sentisa melakukan kesilapan... SAYANG KORANG SEMUA...

No comments:

Post a Comment