KAMPUNG KU....

KAMPUNG KU....

Sunday, November 8, 2009

TERBUKU DI HATI..

sukarnya utk ku luahkan ape yg terbuku di hati ini.. andainya ku punya kuasa ingin aku terbang jauh meninggalkan semua kenangan ku bersamanya.. knp dia harus muncul saat kehadirannya dah xku harapkan.. ke mn dia menghilang saat diri ini memerlukannya... dia betul2 menyiksa jiwa ini..saat aku hampir melupakannya dia dtg kembali menagih simpati...knp??knp??? knp aku yg dia cari..bukan kah ramai lg yg bisa temani nya...aku xingin lagi hidup dlm kenangan ini...aku ingin dia pergi jauh..sejauh yg mungkin hingga membuatkan aku xbisa lg berhubung dgn nya...bisa kah itu terjadi?? namun ape kan daya ku..aku hanya manusia biasa..terlalu sukar bagi ku utk melupakan setiap kenangan bersama nya...walaupun semuanya menghiris hati ku ini....pergilah...pergilah kau dari hidup ku..jgn dihiris hati ini lg...xsanggup lg ku menanggung kesakitan ini...tlg lah jgn muncul dlm hidup ku lg...tlg lah.......pergi..pergi dan jgn kembali...

maafkan diri ini...kerna ku tahu aku xsesempurna insan lain..aku merelakan pemergianmu..dan ku maafkan segala kesalahan mu...anggaplah kita xpernah bersua..

No comments:

Post a Comment